کودتا در کرمان به لیدرهای مس رسید
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
یک شنبه 4 دی 1390برچسب:لیدر,کودتا,مس,کرمان, :: 21:36 ::  نويسنده : آرش

 

اگر برخورد نمی کردیم زیر چشم مربی مشت می زدند!

حواشی باشگاه مس کرمان در این فصل به داخل زمین خلاصه نشده است و بعد از اتفاقات عجیب این تیم در روزهای اخیر در مورد مسائلی مثل جدایی فخرالدینی و پولادی و ماجرای عجیب استعفای بلاژویچ، حالا وضعیت لیدرها و کانون هواداران تیم مس هم دستخوش تحول شده است.

    

این ماجرا به پایان بازی مس و صبا در لیگ برتر برمی گردد و جایی که با تساوی دو شعارهای تعدادی از حاضرین روی سکوها شکل تندی به خود گرفت و علیه واحدی قائم مقام باشگاه و بلاژویچ مطرح شد. از آنجا که تنها 200 نفر روی سکوهای ورزشگاه حاضر بودند و شعارها از جانب آن هایی مطرح شد که لباس مخصوص به لیدرهای تیم را بر تن داشتند شناسایی آن ها اصلا کار سختی نبود. قائم مقام باشگاه بلافاصله بعد از این بازی به نزدیکانش گفته بود که این شعارها کاملا جهت دار علیه او مطرح شده است و افراد نزدیک به باشگاه به آن ها برای این موضوع خط داده بودند. واحدی که از این اقدام هواداران به شدت ناراحت بود گفته بود که با این حرکت به شدت برخورد خواهد کرد. ظاهرا این برخورد تا بعد از بازی حذفی مس به تاخیر افتاد اما بعد از بازی مس و صبا در جام حذفی ظاهرا اقداماتی در کانون هواداران مس برای برخورد با آن شعارها انجام شد. نصرالله گنجعلی خانی مدیر عامل باشگاه مس که معمولا حامی هواداران تیمش است و سعی می کند جانب آن ها را داشته باشد ظاهرا در این قضیه خیلی دخالت نکرد تا نزدیک به هفت لیدر تیم مس از این مجموعه کنار گذاشته شوند. همچنین محمدی رئیس کانون هواداران باشگاه مس که در روز بازی با صبا در جایگاه ویژه نشسته بود بعد از این اتفاقات استعفا داده است. محمدی که سال ها کانون هواداران مس را تبدیل به یکی از منظم ترین کانون هواداران باشگاه های کشور کرده بود به نحوی که هواداران مس بارها از سوی فدراسیون فوتبال تشویق شده بودند، بعد از ماجراهای پیش آمده به نوعی دلگیر شد تا از سمت خود استعفا دهد. با این حال گنجعلی خانی که در این مواقع با شگردهای ریش سفیدانه اش معمولا طرفین را آشتی می دهد قدم پیش گذاشته است تا کدورت های به وجود آمده بین دو طرف را حل و فصل کند. به نظر می رسد با اینکه سکوهای ورزشگاه کرمان با اینکه خلوت ترین روزهای عمرش را سپری می کند اما بیشتر از همیشه در معرض حواشی قرار گرفته است. واحدی در این باره می گوید:" شعارهایی که علیه تیم در بازی با صبا داده شد می توانست یک بدعت بد در ورزشگاه کرمان باشد. اینکه عده ای بخواهند با شعار حیا کن و رها کن افکار خود را در تیم اجرا کنند اگر با آن برخورد نشود تبعات بدی را به دنبال می آورد. ما نمی خواهیم برخی قدرت های عجیب و غریب پیدا کنند که در نهایت آنقدر جرات پیدا کنند که زیر چشم مربی مشت بزنند!". با این حال به نظر نمی رسد تا زمانی که نتایج تیم فوتبال مس بهبودی پیدا کند اعتراض تماشاگران مس علیه کادر مدیریتی تمام شود. چندی پیش هم که استاندار کرمان برای دربی این شهر به ورزشگاه رفت بعد از شوکه شدن از دیدن ورزشگاه خالی به میان هواداران مس رفت تا علت قهر تماشاگران را بپرسد که آن ها تا می توانستند از مسائل مدیرتی انتقاد کردند. به نظر نمی رسد برخوردهای حذفی در کانون هواداران مس هم به این منجر شود که ادامه کنتور رکورد کم تماشاگرترین تاریخ تیم فوتبال مس چه در دسته یک و چه در لیگ برتر قطع شود! پیش از این قرار بود باشگاه مس برای آشتی دوباره کرمانی ها با ورزشگاه برنامه ای بچیند که ظاهرا آن ها با مشکلات بزرگتری مواجه شده اند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان